Eerste bericht: New Amigo’s

New Amigo’s

Na lang aarzelen heb ik besloten om me ook te wagen op het pad van de bloggers. Er is zoveel leuks te melden op het gebied van Frans en ICT dat ik besloten heb mijn ideeën te delen via dit weblog. In dit eerste bericht wil ik het hebben over een nieuwtje dat me via talendocenten toekwam over het spel New Amigo’s, een talenspel (voor Frans, Spaans, Italiaans, Engels) dat voor slechts 3,95 € bij de Action ligt. Helaas heb ik de Franse versie nog niet gevonden, maar van de Spaanse en Italiaanse versie waren er nog genoeg. Deze actie geldt helaas niet voor Engels ;-(

Nou dit is dan weer mijn eerste bijdrage aan mijn weblog. Ik hoop dat er nog vele mogen volgen.

One thought on “Eerste bericht: New Amigo’s”

  1. Beste,

    Ik heb dit weekend ook dit SUPERkoopje ontdekt! In de winkel kost dit talenspel € 39,95!!! Een groot verschil…
    Heel handig en leuk om in mijn lessen NT2, Frans en Italiaans te gebruiken!
    Jammer genoeg heb ook ik de Franse versie nog niet gevonden aan deze spotprijs! Laat mij a.u.b. iets weten als jij het gevonden hebt!

    Groeten, Jeanien

Geef een reactie

