RSSFWD: rss in je mailbox

RSSFWD

In 3 eenvoudige stappen kunt u nieuwe berichten die normaal in uw RSS reader verschijnen door laten sturen naar uw email. U vraagt zich nu misschien af: Wat is hier nu het nut van? RSS is toch juist bedoeld om al die nieuwsbrieven waarop je je kunt abonneren te vervangen. RSSFWD is in mijn ogen nuttig voor sites die niet dagelijks updaten, maar zo af en toe. Zo heb ik me met behulp van deze applicatie geabonneerd op de updates van het programma eXe. Nu hoef ik niet elke keer deze feed te bezoeken, maar wanneer er een update is van het programma eXe krijg ik die via mail toegezonden.

Conclusie: niet gebruiken voor sites die dagelijks updaten, wel geschikt voor sites die niet dagelijks updaten.

Geef een reactie

