Portable Start Menu

psmenu

Een heel eenvoudig en handig programma dat u kunt gebruiken om allerlei programma’s die op uw USB-stick staan in een startmenu weer te geven. U kunt het hier downloaden. Bekijk de screencast om de voordelen die het programma heeft ten op zichte van het Portable Apps startmenu dat u hier vindt te bekijken.

2 gedachten over “Portable Start Menu”

  1. Hallo Antoine,
    Jij bent lekker bezig, volgens mij heb je echt de smaak te pakken gekregen van uTIPu én portable apps op usb sticks.
    Leuk om het allemaal zo te volgen.
    Ik vond de beeldkwaliteit van deze screencast niet zo best. Waarom niet ingezoomd met F9?
    En kijk ook eens nar de mogelijkheden van http:///blip.tv
    Dan kan je filmpjes weergeven in het oorspronkelijke formaat, dus 640 pixels breed, waardoor ze vanzelf scherp zijn!
    Als menu programma voor usb sticks gebruik ik zelf Asuite:
    http://www.salvadorsoftware.com/
    Maar ik ga deze nu ook bekijken uiteraard…

  2. @Willem,

    Deze screencast heb ik gemaakt met Camtasia Studio omdat uTipu op mijn USB-stick stond en ik wilde graag laten zien hoe dit snelmenu afsluit. Maar omdat dus uTipu op mijn USB-stick stond heb ik deze screencast opgenomen met Camtasia. Ik ben zeer tevreden over uTipu, omdat het een handig en klein programma is zonder allerlei extra’s. En je hebt gelijk: het uploaden van de bestanden gaar razendsnel naar de servers van uTipu, sneller dan bij Viddler.

Geef een reactie

