Download exe 1.03

exe 1.03

De nieuwe versie van het populaire programma om online lesmateriaal te publiceren staat klaar als download. Download de laatste versie hier. Op het weblog van Willy Vermaelen tref je de wijzigingen aan die het programma heeft ondergaan.

4 gedachten over “Download exe 1.03”

  1. Antoine,

    Wat zijn jouw ervaringen met deze tool?
    De uitgebreide ervaringen die de KLG groep in de regio Hilversum hebben opgedaan was voor hen reden om te stoppen met exe. Redenen waren onder andere onvoldoende stabiliteit en gebruikersonvriendelijkheid. ik heb zelf redelijk wat ervaring met allerlei auteurstools, maar ik vind het allemaal erg onhandig werken.
    Bovendien kreeg je een scormpakket dat niet voldoet aan de Edustandaard. Met name meerdere startpunten aan de linkerkant in je elo, in plaats van een gelinkte site. Of er enige registratie kan plaatsvinden in de elo weet ik niet. Ben benieuwd naar je bevindingen.
    Heb je iets online staan, waar ik eens naar kan kijken?

    Evert

  2. @Evert

    Ik vind het een goede tool om bijvoorbeeld websites me te maken, voor docenten die helemaal geen kennis hebben van html. Ik ben ook de problemen tegengekomen die jij noemt: verkeerde weergave in de ELO, de ‘Volgende’ en de ‘Vorige’ knoppen die ontbreken. Wat ik dan ook heb gedaan is met Reload er zelf een pakketje van gemaakt. Een van die zaken die ik heb gemaakt is extra materiaal voor onze Havo kansklas. Het materiaal vind je hier: http://www.antoinevandinter.nl/daccord_hv_1_chapitre_1/index.html
    Als je interesse hebt kan ik je een blik in onze ELO gunnen. Daar staat dit pakket ook in.

  3. @Antoine,

    Zo te zien is het een combi van hotpot en Exe met een beetje html editing voor de navigatie. Zie ik dat goed?
    Mooi materiaal zo op het eerste gezicht. Ziet er goed uit.
    Als je me een van die jaune oefeningen stuurt, liefst bronbestanden en html versie dan ga ik even kijken hoe het zit met scorm RT voor je. Ik wist niet dat hotpot scorm output heeft inmiddels, maar of je dan meteen registratie hebt is de vraag in je elo.

    Evert

Geef een reactie

