Twitterfeed

Twitterfeed

Wil je op de hoogte blijven van updates van eXe dan is het mogelijk om deze te laten toesturen aan je Twitter-account. Je moet daarvoor eerst een account aanmaken op Mijn OpenID. Met dit Open ID kun je je vervolgens aanmelden op Twitterfeed.com en daar kun je een RSS feed toevoegen van bijvoorbeeld eXe. Wanneer er een nieuw bericht aan de feed wordt toegevoegd verschijnt deze in Twitter.

twitterfeed badge

2 gedachten over “Twitterfeed”

  1. Dit snap ik niet helemal, of beter gezegd, helemaal niet!
    Als exe een RSS feed genereert kan ik me daar toch gewoon op abonneren met m’n RSS lezer?
    Ik vind twitter bepaals niet dé tool bij uitstek om feeds te volgen. Weet je hoeveel tweets ik mis omdat ik niet constant op twitter zit?

  2. Hoi Willem,

    Ik bedoel eigenlijk dat ze op mijn account worden weergegeven, dus niet als @ahcvandinter, maar direct gepost op mijn account. Dit gebruik ik in dit geval alleen voor RSS feeds die heel af en toe updaten. Maar je hebt gelijk, via RSS werkt ook prima. Ik heb ook gewoon de RSS feed. Wat natuurlijk ook kan is er een Twitter-bot van maken, zodat je de updates via sms binnen krijgt: http://www.polle.net/2007/07/30/mijn-beste-twitter-vrienden-maak-je-eigen-twitterbot/ Ik weet niet of jij een andere mogelijkheid kent om het bericht via sms binnen te krijgen.

Geef een reactie

