Scores scorm-pakket weergeven in N@TSCHOOL

Bekijk de bovenstaande presentatie om te zien hoe u scores kunt weergeven van een met Hot Potatoes gegenereerd SCORM 1.2 package. Ik moest snel spreken en handelen, omdat je met uTipu slechts 5 minuten hebt om je filmpje op te nemen. Ik hoop dat toch het een en ander duidelijk is. Morgen: hoe zet ik de resultaten van alle leerlingen om als csv bestandje.

4 gedachten over “Scores scorm-pakket weergeven in N@TSCHOOL”

  1. @Evert

    Inderdaad, nu wil ik kijken of het ook mogelijk is om voor een losse internet-pagina een scorm bestand te maken. Van deze opdracht: http://www.antoinevandinter.nl/schrijfopdracht_PB_vwo5/wat_is_een_elo.html wil ik van de hotpot-oefeningen een scorm pakketje maken, maar dat kan niet m.b.v. hotpot omdat ik achteraf de pagina’s bewerkt heb. Ik ben aan het experimenteren met een extensie voor Dreamweaver, maar dat werkt nog niet helemaal. Dat moet ik nog eens uitzoeken. Raad jij aan om per pagina een scorm pakketje te maken of om alle pagina’s samen te voegen tot één scorm pakket.

Geef een reactie

