Cursus eXe op Varendonck-College

Vandaag heb ik voor mijn collega’s de cursus eXe die ik heb gegeven op de Good Practice Day in Leiden verzorgd. De opkomst was zo’n 20 tot 25 deelnemers. Na een inleiding van zo’n 20 minuten gingen de deelnemers gewapend met CD-rom en handleiding en de digitale cursus zelf aan de slag. In het begin waren er nog wat problemen voor docenten met een gastaccount. Gelukkig werden deze snel opgelost. Helaas deden niet alle cd-rom spelers het. Ik had dit kunnen ondervangen door van tevoren even een tiny-url te maken, met een directe link naar de draagbare versie van eXe. Ik hoop in ieder geval dat de deelnemers het een en ander hebben kunnen proeven van de mogelijkheden van het programma. Hieronder kunt u de handleiding downloaden. De draagbare versie van eXe kunt u hier downloaden: http://tinyurl.com/yvrr5w

document.write(”);

var scribd_doc = new scribd.Document(2063412, ‘key-12lcun0sxmqu1relzpjd’); scribd_doc.addParam(‘height’, 500); scribd_doc.addParam(‘width’, 450); scribd_doc.addParam(‘page’, 1); scribd_doc.write(‘embedded_flash_2063412_bywrx’);

2 gedachten over “Cursus eXe op Varendonck-College”

  1. Ziet er allemaal mooi uit Antoine!
    Eigenlijk is er nu geen excuus meer om hier niet mee aan het werk te gaan. Zodra ik tijd vind ga ik deze cursus dus maar volgen.
    Bedankt voor het delen…

Geef een reactie

