Aardappelbeurs 2

Gisteren tijdens mijn workshop ging er iets mis. Het filmpje in een Hot Potatoes oefening deed het niet. Nu heb ik het thuis uitgeprobeerd en nu werkt alles wel. Voor de zekerheid voeg ik de flv speler bij van Jeroen Wijering en de html-code voor de oefening.

De html-code kunt u hier downloaden. (Rechtermuisknop, bestand opslaan als)
De JW flv speler kunt u hier downloaden. (Rechtermuisknop, bestand opslaan als)

Ik zou iedereen die gisteren aan de workshop heeft deelgenomen dan ook willen vragen dit gedeelte van de cursus opnieuw te proberen en mij via reacties op dit bericht laten weten of het nu wel lukt.

Een verslag van de Aardappelbeurs volgt in een apart bericht.

2 gedachten over “Aardappelbeurs 2”

Geef een reactie

