De vakantie is begonnen …

Zo, de meivakantie is begonnen. Vandaag en gisteren ben ik eerst nog bezig geweest met het valideren van de pagina’s van de site waarmee ik de Gouden Aardappel heb gewonnen. Ik dacht dat ik de pagina’s goed had gevalideerd met de Firefox add-on HTML-Tidy, maar op het forum van Hot Potatoes (bekijk de hele thread) bleek dat er nog wel het een en ander aan ontbrak. Dus nu maar eens via Markup Validation Site aan de slag gegaan om het een en ander aan te passen. Op één pagina blijf ik nog met een fout zitten en daar heb ik dan ook de hulp voor ingeroepen. Voor al degenen die Hot Potatoes gebruiken, maar die nog geen lid zijn van de Yahoo-groep, raad ik aan lid te worden. Dat kan hier: http://tech.groups.yahoo.com/group/hotpotatoesusers/

In de meivakantie zal het aantal updates beperkter zijn dan de normale frequentie. Uw begrip hiervoor 😉

2 gedachten over “De vakantie is begonnen …”

Geef een reactie

