Eureka: Dokeos geïnstalleerd

Met behulp van de eenvoudige uitleg van Willy Vermaelen, ben ik erin geslaagd Dokeos, een opensource ELO te installeren op mijn server. Ik was gewoon nieuwsgierig hoe het een en ander eruit ziet en wat de mogelijkheden van deze ELO zijn. Ik zag al dat deze ELO, net als N@TSCHOOL trouwens, de mogelijkheid biedt om op plagiaat te controleren via Ephorus. U vindt de uitleg van Willy Vermaelen hier: http://www.ictedu.be/exeleren/dokeosinstall/index.html

4 gedachten over “Eureka: Dokeos geïnstalleerd”

  1. @Erwin

    We gebruiken N@TSCHOOL. Daar ben ik ook tevreden over. Ik vind het echter ook interessant om te zien welke mogelijkheden andere ELO’s hebben en Dokeos ziet er zeer eenvoudig en rustig uit. Ik ga hier nog even mee experimenteren. Op mijn wensenlijstje staat ook nog een Moodle-installatie.

  2. @Antoine

    Het gaat mij er zeker niet om dat je Dokeos op school gaat gebruiken, al raad ik je het wel aan. Kunnen we je proeftuin trouwens ook ergens bekijken?

Geef een reactie

