Kruiswoordraadsel met geluid

kruiswoordraadsel met geluid

Het kruiswoordraadsel met afbeeldingen heb ik heel eenvoudig veranderd in een kruiswoordraadsel met geluid. Ik heb de leestekst weggelaten en bij de hint heb ik de afbeeldingen verwijderd en geluid toegevoegd. Ik heb daarbij gebruik gemaakt van de tutorial van Stan Bogdanov. (De eenvoudige manier 😉 ) Hij heeft een heleboel tutorials ontwikkeld. Voor het opnemen van het geluid heb ik gebruik gemaakt van Audacity, een handig open source programma. Er is ook een draagbare versie van dit programma. Van de oefening is eveneens een scorm 1.2 pakketje beschikbaar. Alleen in N@TSCHOOL werkt de geluidsweergave niet. Ik ben benieuwd of dat in andere ELO’s ook zo is. Wordt vervolgd …

Geef een reactie

