Foutje, bedankt!

Wellicht herinnert u zich het bovenstaande filmpje nog, met Rijk de Gooier in de hoofdrol in één van zijn Reaal reclames. Dit is het eerste wat bij me op kwam toen ik de email ontving met updates op mijn weblog, normaal Antoine van Dinter: Frans & ICT getiteld.  Nu stond er in een keer: “De Heer Van Dinter is ook jouw Herder updates voor 5 havo“. Aangezien er 56 mensen zijn die zich via email op mijn berichten hebben geabbonneerd lijkt me dit toch belangrijk om te melden. Hoe komt dat nou? Ik heb namelijk voor mijn leerlingen van 4 HAVO en 5 HAVO de mogelijkheid gecreëerd om zich te abonneren op de toetsstof van de toetsweek en aangezien zij mijn schapen zijn en ik hun herder leek me deze aanspreektitel wel aardig. Blijkbaar zijn daarbij de emailinstellingen voor mijn weblog overschreven, vandaar deze rare binnenkomer. Het is inmiddels hersteld, dus als het goed is ontvangt u morgen weer de gewone Antoine van Dinter: Frans & ICT weblog updates. Foutje, bedankt!!!

2 thoughts on “Foutje, bedankt!”

  1. Dag herdertje, gek foutje…..
    schrijf je ook nog een of twee stukjes over Quebec ( zonder foutje..) een dollar kun je ren iet meer mee verdienen, maar wel eeuwige roem in LTM

    grotejes, Chantal

Geef een reactie

