Mijn woordenboek.nl

Vandaag ben ik met mijn leerlingen naar het computerlokaal gegaan om brieven te schrijven voor Frans. Tot nu toe bevalt me dat prima op deze manier. Alle leerlingen zijn bezig, je kunt leerlingen met problemen individueel helpen. Verder heb ik ze laten zien hoe ze hun bestanden in N@TSCHOOL kunnen opslaan, zodat ze thuis verder kunnen werken. (dan hoeven ze geen mail naar hun privé-adres te sturen.) Via een leerling (haar naam is Loes van S.) kwam ik vandaag uit bij de site Mijnwoordenboek.nl Behalve woorden opzoeken, kunnen ze ook werkwoorden vervoegen. Verder kun je synoniemen zoeken. De volgende talen kunnen vertaald worden: Nederlands, Engels, Duits, Frans, Spaans.

Geef een reactie

