Database herstellen in WordPress

Wat ik heb geprobeerd bij het herstellen van de database was het bestand dat gegenereerd is door de plugin WordPress Automatic Upgrade Plugin te importeren in WordPress. Helaas lukt dit niet en moest ik naar iets anders zoeken, dus heb ik geprobeerd bepaalde delen van de database te kopiëren, maar ook dat was zonder resultaat. Mijn probleem werd opgelost toen ik stuitte op de plugin: WP-DBManager. Met deze plugin is het mogelijk om de database te optimaliseren, fouten uit de database te halen, een export te maken van de database, maar ook het importeren van een sql-database behoort ook tot de opties. Wanneer je de automatisch upgrade plugin gebruikt, wordt er ook een backup van de database gemaakt en dat is mijn redding geweest. Deze backup was namelijk van december, waardoor de meeste berichten en reacties behouden zijn. Deze sql-database heb ik vervolgens geïmporteerd met WP-DBManager.

Geef een reactie

