Skype nu ook beschikbaar voor de iPod Touch

We hebben er lang op moeten wachten, maar het is dan zo ver: Skype is vanaf nu ook beschikbaar voor de iPod Touch. Met Skype kunt u VOIP telefoongesprekken voeren. Wanneer u bent aangesloten op een wifi-netwerk met uw iPod Touch kunt u gratis telefoongesprekken voeren met andere Skype-gebruikers en wanneer u Skype beltegoed koopt kunt u ook tegen geringe kosten bellen naar vaste en naar mobiele nummers. Ik heb Skype uitgetest op mijn iPod Touch en de geluidskwaliteit is erg goed. De Skype-app is gratis verkrijgbaar in de App-store.

[Bron: http://mashable.com/2009/03/31/skype-iphone-live/ ]

7 thoughts on “Skype nu ook beschikbaar voor de iPod Touch”

  1. Ik heb Skype geinstalleerd op een Ipod Touch 4G. Als ik een nieuw contact aanmaak kan ik alleen de naam een een telefoonnummer invoeren. Dus geen Skype adres. Weet iemand een oplossing?

Geef een reactie

