Java-conflict in IE opgelost

In een eerder bericht sprak ik al over de mogelijkheden om geluid op te nemen binnen N@TSCHOOL met behulp van de Vociz. In Firefox werkte het perfect, alleen in IE kon ik de Vociz maar niet aan de gang krijgen. Toen ik met Erwin de Vries keek met behulp van Crossloop bleek alles het ineens perfect te doen, dus ook binnen Internet Explorer. Wat is nu het geval? Ik heb onlangs de laatste versie van Java Runtime Environment geïnstalleerd en ik denk dat dat alle problemen heeft opgelost. Wilt u weten of alle noodzakelijke plugins correct zijn geïnstalleerd, bezoek dan de plugin testpagina. Dank Erwin, voor deze tip. Nog een tip: de laatste versie van Java Runtime Environment vindt u altijd hier.

Geef een reactie

