Humor: het tasinpak-diploma voor beginners

Dit jaar zijn twee leerlingen met goed gevolg geslaagd voor de cursus tasinpakken voor beginners. Leerlingen mogen bij mij niet inpakken voordat de bel is gegaan en als ze dat toch doen krijgen ze een cursus en wanneer deze met goed gevolg is afgelegd krijgen ze een diploma. Het een en ander is vastgelegd op video en met toestemming van de leerling geplaatst. Bovendien moet de eed worden afgelegd. Het diploma is gemaakt met http://www.diplomamaker.nl De video is gemaakt met de flip.

2 gedachten over “Humor: het tasinpak-diploma voor beginners”

  1. GENIAAL!!!!! Waar kan ik de cursus en een voorbeeld-diploma krijgen, alsmede de tekst van deze eed, dit is perfect voor mijn overenthousiasthe tas te vroeg inpakkende leerlingen in de eerste klas!

    Ik houd me aanbevolen Antoine!

    groetjes,
    Anja

  2. @Anja

    Zie het bericht voor de link. Voorzien van een fotolijstje van de Blokker van 2 euro ben je klaar. Helaas kun je de tekst niet bewaren, dus wat er precies op staat kan ik zo niet reproduceren, maar je kunt vast zelf iets leuks verzinnen.

Geef een reactie

