8 Google Wave invites te vergeven

Vandaag heb ik weer eens even naar Google Wave gekeken en ik heb ineens een bericht ontvangen dat ik 8 mensen mag uitnodigen voor Google Wave. Update: Alle invites zijn vergeven. U kunt dus géén aanvraag meer indienen voor een invite.

Wanneer u zich afvraagt wat Google Wave is dan kun u het onderstaande “filmpje” bekijken. Het duurt 1 uur en 20 minuten.

Google Wave Developer Preview at Google I/O 2009

Gelukkig is er ook een filmpje van 2 minuut 15, voor degenen met iets minder vrije tijd 😉

What is Google Wave?

Wanneer u een invite wilt, laat dan hieronder een reactie achter. Opmerking: het duurt meestal een dag voordat je invite door Google wordt goedgekeurd, dus even geduld als je niet meteen een uitnodiging ontvangt.

11 gedachten over “8 Google Wave invites te vergeven”

  1. Na het zien van het korte filmpje 🙂 wil ik het zeker uit proberen. Het lange filmpje bekijk ik wel als ik meer tijd heb…..Als je nog een invite over hebt dan wil ik er wel één ontvangen.

Geef een reactie

