Nog 8 Google Wave invites te vergeven

Ik kreeg vandaag van Google het bericht dat ik nog eens 8 Wave invites mag vergeven. Wie interesse heeft kan zich aanmelden door hieronder een reactie achter te laten. Update: alle Wave Invites zijn vergeven,

12 gedachten over “Nog 8 Google Wave invites te vergeven”

  1. Hallo,

    Via de website van Patrick Keysabil ben ik op deze webstek beland. Indien mogelijk had ik ook graag een wave invite ontvangen.
    Met vriendelijke groeten uit België,

    Bert

  2. Hallo Antoine,

    Lijkt me echt de moeite waard om eens aan de slag te gaan met Google Wave.
    Een invite stel ik daarom zeer op prijs,

    alvast bedankt,

    Gjalt

  3. Antoine,

    Ik zou ook graag een invite ontvangen. Heb de presentatie gezien en het lijkt mij een geweldige programma.

    Alvast bedankt

    Marten

Geef een reactie

