MP3 bestanden samenvoegen: make it one

In een aantal eerdere berichten heb ik laten zien hoe je een mp3 bestand kunt knippen.

Online mp3 knipper
Mp3 knippen: MP3Cut
Mp3 knippen met Audacity

In sommige gevallen kan het ook handig zijn om mp3 bestanden samen te voegen. Daarvoor kunt u het gratis programma MakeItOneMP3 gebruiken.

Op deze site kunt u zien hoe u het programma gebruikt.

Een gedachte over “MP3 bestanden samenvoegen: make it one”

  1. Geachte Menno, ik heb van een dvd de 6 bestanden opgezocht waarin beeld en
    geluid zit. Die 6 bestanden heb ik met een programma (freestudio 4.4.2) van
    dvd naar mp3 omgezet. Toen waren het 6 mp3 bestanden van 18:22 seconden per
    stuk. En ik heb daarna met MAKE-IT-ONE die 6 bestanden aan elkaar gezet. Als
    ik het op mijn pc/laptop afspeel is er niets aan de hand,maar op mijn Nokia
    N8 speelt het niet verder dan de eerste 18:22 terwijl het hele bestand van
    169 mb er op staat. Wat doe ik fout?. R.Bogaard Rotterdam

Geef een reactie

