Mouse Mischief vanaf nu te downloaden

In een eerder bericht heb ik er al even naar verwezen: Mouse Mischief, de add-on voor Powerpoint die u in staat stelt om meerdere leerlingen simultaan gebruik laten te maken van één en dezelfde computer. Leerlingen kunnen multiple choice vragen en ja/nee vragen maken. Meer informatie over Mouse Mischief vindt u op de site van Microsoft Nederland. Ook de Engelstalige site is een bezoekje zeker waard. Ik ben zelf nog in afwachting van 10 draadloze muizen die ik besteld heb ik Hong Kong, en zodra ik Mouse Mischief in de klas getest hebt bericht ik hier natuurlijk over op mijn weblog. Op de Facebook pagina van Mouse Mischief vindt u een aantal interessante filmpjes van het gebruik van deze prachtige applicatie. Een andere interessante pagina is die waar je een twintigtal templates vindt. Bekijk ze en misschien brengt het u op ideeën. Deze pagina werkt niet goed in Firefox, maar u kunt natuurlijk de IE-tab plugin gebruiken om dat probleem te verhelpen. Houd ook het weblog van Willem Karssenberg in de gaten. Hij zal u op de hoogte blijven houden van de interessante ontwikkelingen.
Geef een reactie

