Het nieuwe schooljaar is weer begonnen ..

Dit is dan weer het eerste bericht van het nieuwe schooljaar. In de zomervakantie heb ik het bloggen even gelaten voor wat het is en ook het Twitter-gebruik heeft geruime tijd stil gelegen. Het is ook wel eens lekker om even niet afhankelijk te zijn van het internet. Het opstarten van een nieuw schooljaar kost ook de nodige tijd en energie. Alle benodigdheden voor de les moeten worden gemaakt en gekopieerd. Verder zijn we op onze school overgestapt op de nieuwe versie van N@TSCHOOL. Daarvoor heb ik voor docenten ook een handleiding gemaakt en verder ben ik bezig met het maken van enkele instructiefilmpjes voor docenten om het gebruik te vergemakkelijken. Net voor de zomervakantie heb ik de HTC Desire aangeschaft met een KPN abonnement en dan kom je erachter dat een smartphone ontzettend veel mogelijkheden heeft. Over de mogelijkheden van mijn HTC Desire zult u dan ook zeker enkele berichten aantreffen dit schooljaar. Mijn inschatting is overigens dat het gebruik van internettoepassingen op de mobiele telefoon alleen maar zal toenemen. Hier wil ik het voor dit moment maar even bij laten. Het bloggen is in ieder geval weer begonnen.

Geef een reactie

