3 exemplaren van Het kantoor in je tas voor de lezers van dit weblog

In een eerder bericht heb ik het gehad over “Slimmer werken met het kantoor in je tas” (Complete gids voor de nomad worker). Speciaal voor de lezers van dit weblog heb ik een drietal exemplaren (winkelwaarde € 19,95) te vergeven.

Wat moet u doen om voor dit boek in aanmerking te komen?

Laat onder dit bericht een reactie achter met uw naam en vul een geldig e-mail adres in. Over precies een week sluit ik de reactiemogelijkheid op dit bericht en worden de 3 exemplaren verloot onder de inzenders. U kunt niet meer reageren. De winnaars zijn bekend.

15 gedachten over “3 exemplaren van Het kantoor in je tas voor de lezers van dit weblog”

  1. Dag Antoine,
    Wat een leuke actie! Ik kijk iedere dag even op je interessante blog. Ook al geef ik geen Frans ofzo, je weet me altijd te boeien met je ict-tips en je vele ontdekkingen en handigheden die je met je lezers deelt. En ook al geef je les en werk je thuis, ik heb toch het idee dat jij ook een kantoor in je tas hebt: je bent er altijd en overal. Je houdt ons altijd op de hoogte.
    Blijf dit vooral doen, het is zo nuttig, leerzaam en enthousiast makend!
    Groetjes, Florina Blokland.

  2. Hi Antoine,

    Leuke actie en interessant boekje. Zou leuk zijn het boekje te ontvangen naast alle tips op je blog, maar zo nu en dan ook n@tschool ervaringen die we uitwisselen. Is nog steeds niet gelukt trouwens. Morgen duik ik er weer in.

    See you, Patrick

  3. @Willem

    Ik heb het boek zelf gekocht en ik vind dat er hele aardige tips in staan. Achterin het boek staat dat wanneer je een review schrijft op je weblog, dat je dan een aantal exemplaren krijgt (afhankelijk van de Google Page ranking). Op deze manier kan ik mijn lezers ook eens iets leuks schenken.

  4. Laatst kwam ik het boekje 150 lifehackingtips tips tegen, ik ben benieuwd of de inhoud overeen komt met Slimmer werken.
    En erg prettig dat ik niet zelf het web hoef af te struinen voor al je tips!
    Merci, Ino

  5. Via google (ik was aan het uitzoeken hoe ik een XP programma onder windows 7 kon laten draaien) kwam ik op deze site. Heel erg bedankt voor de duidelijke uitleg. Het filmpje maakte het nog duidelijker en het is helemaal gelukt! En aangezien ik als orthopedagoog voor mijn werk van locatie naar locatie reis ben ik erg geïnteresseerd in dit boekje!

  6. Hallo Antoine,

    weer een prima initiatief naast de vele tips die je ons steeds bezorgt.
    Na lifehacking kijk ik ook hier weer naar uit.

    Groeten,
    Fons

  7. Cher Antoine,
    Ik volg je blog met enige regelmaat en vind het leuk en verrassend dat een collega ‘professeur de français’ zoveel ‘passion’ heeft voor digitale toepassingen in de klas! ‘Chapeau’!
    Peut-être au 4 ou 5 février 2011 à Noordwijkerhout (Congres Frans)!
    Inge

  8. Dag Antoine,

    Waarschijnlijk sluit ik de rij..

    Kan ik je gelijk nog een keer bedanken voor alle waardevolle tips. Het nakijken van brieven met screenr vond ik onlangs een eye-opener! Dank je wel voor alle waardevolle informatie.

    Hartelijke groeten,

    Liesbeth

Geef een reactie

