Neem je Dropbox overal mee naar toe!

Dropbox is een geweldige applicatie en het mooie van Dropbox is dat je het ook kunt installeren op je USB-stick. Ik heb thuis een computer met Linux Mint en op mijn werk maak ik gebruik van een computer met Windows XP. Nu kan ik natuurlijk bestanden op mijn USB-stick synchroniseren via een of ander tooltje, maar waarom moeilijk doen als het makkelijk kan. Laat Dropbox het werk doen met één druk op de knop. Je kunt dat eenvoudig bereiken door DropboxPortableAHK te downloaden, uit te pakken en dit uitgepakte bestand te plaatsen op je USB-stick. Bekijk de screencast om te zien hoe het een en ander in zijn werk gaat.

2 gedachten over “Neem je Dropbox overal mee naar toe!”

  1. Leuk artikel en video!
    Om de ontwikkelaar te steunen heb ik eens op een advertentie geklikt die me interesseerde om de ontwikkelaar te steunen 😉

    Kan ik dit ook gebruiken op een externe harde schijf? (denk het wel?)

    Gr

Geef een reactie

