Minus.com: de eenvoudigste manier om bestanden te delen

3 thoughts on “Minus.com: de eenvoudigste manier om bestanden te delen”

  1. Hey Antoine, Tot nu toe gebruikte ik alleen maar dopbox maar die Minus ziet er inderdaad ook erg goed uit. Ik ben wel van mening dat niets voor niets is en dat er een businessmodel achter Minus zal zitten. Hopelijk conflicteert het businessmodel niet met de privacy. Ik ga Minus in ieder geval zeker eens proberen. Had er nog niet eerder van gehoord dus hartelijk dank alvast 😉

  2. Ik heb minus getest en dat werk inderdaad ook prima! Dropbox is en blijft wat dat betreft ook mijn favoriet. Echt heerlijk en zoveel mensen die het al hebben en dat maakt het ook meteen makkelijk om bestanden te delen. Ik moet wel zeggen dat ik de mijn belangrijke bestanden van encryptie heb voorzien…!

Geef een reactie

