Online tekstverklaren met Anymeeting (vervolg)

Op 10 mei heb ik de tweede sessie gehouden van het online tekstverklaren. Het tweede deel van het vesrlag volgt wat laat, maar dat komt door allerlei andere bezigheden. Dit maal waren er 8 deelnemers. (Dank aan Marita, Janne, Fabi, Moniek, Gemma, Koen, Max, Kael) Ik wilde gebruik maken van de optie om het scherm door leerlingen te laten delen, maar dat was ik vergeten aan te zetten, dus dat werkte niet. Ook toen ik het daarna aanzette werkte het niet, dus dat was jammer. Ook verstuurde ik per ongeluk de link van de tekst van 2007 en niet die van 2008. De leerlingen hadden niet de mogelijkheid om de markeerfunctie te gebruiken, dus ik moet nog even uitzoeken hoe dat kan.

Leerpunten:

– Zet screensharing van tevoren aan.
– Zet alle links van tevoren klaar.
– Geef een kort instructie over het gebruik van Anymeeting.
– De chat-functie is populair bij leerlingen, maar maakt het lastig om direct te reageren. Ik wil nog een keer de voice-functie uitproberen.

Geef een reactie

